vineri, 23 noiembrie 2012

Buon Natale

De obicei impodobim bradul, mai agatam niste decoratiuni pe la geamuri, pe la usi... dar bucataria nu prea am vazut-o decorata. Atmosfera de Craciun in bucatarie se simte doar cand mama prepara bucatele pentru sarbatoare.
  Anul acesta Craciunul pentru noi urma sa fie deosebit, deoarece planuiam sa-l sarbatorim in noua noastra casa, deaceea incepusem a ma pregati. Asa am brodat chestiutele astea (care nu stiu cum li se zice in romana:D) "presine" in italiana, "прихватки" in rusa si nu vreau sa dau varianta moldo-rusa:))
Mamei mele i-au placut atat de mult incat am acceptat imediat sa brodez si pentru ea 2 la fel.
Ale mamei anul acesta isi vor gasi locul in bucataria ei, ale mele v-or impodobi abia anul viitor casuta noastra.
 

2 comentarii:

  1. Foarte frumos cusute Natalia si cred ca dau un farmec aparte :) ! Felicitari si mult succes ! :*

    RăspundețiȘtergere